dimarts, 15 de febrer del 2011

La investigación y el aprendizaje colaborativo con apoyo de las TIC

Quan es va produir la conferència de Marina Polo vaig començar a fer una anotació en aquest bloc, però no la vaig acabar. Ahir vaig esborrar-la del bloc.

En canvi, ahir en vaig trobar un resum i comentari en el bloc de Noelia de Hernández. Us deixo amb ella...

En el fons, el que proposa Marina Polo és una concreció del que dèiem en un post anterior: les TIC resolen problemes pedagògics (en aquest cas, l'alta taxa d'abandonament de projectes i estudis) que, fins ara, no semblaven tenir solució. Això, en un temps en què es parla de reduir de manera radical l'abandonament escolar, crec que és significatiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si vols deixar el teu comentari, pensa a ser respectuós amb mi i amb qualsevol que et pugui llegir. Jo només estic expressant les meves opinions i em molestaria que algú, per expressar les seves, es comportés grollerament.